Viktig informasjon til alle våre medlemmer. Nå er det snart tid for utbytting av F brygga! Dette vil forhåpentligvis skje etter den 22.juli.
Det er derfor viktig at alle som har plass på F brygga må flytte sine båter til ledig plass i havna eller ta den opp på land innen denne datoen.
Båtforeningen vil være behjelpelig med opptak og utsett kostnadsfritt for den som trenger det.

baatpaakaia

Båtplassansvarlig vil være behjelpelig med å finne ledig plass dersom det trengs. Forhåpentligvis vil ny brygge være på plass innen to uker etter arbeidet har startet, men vi er avhengige av at det er nok medlemmer til å hjelpe til, samt at været er med oss. Mer informasjon om dette vil komme senere.

Flere har gitt beskjed om at plassen deres er disponibel i sommer, men dersom det er flere som ikke benytter plassen sin i tidsrommet 15 juli – 15 august er det fint om dere varsler båtplassansvarlig snarest.