Malvik Båtforenings anlegg ligger i Hommelvik, kommunesenteret i Malvik kommune, på aksen mellom Trondheim og Stjørdal, se kart:

Kart

Malvik Båtforening disponerer ca 250 båtplasser, har eget klubbhus som er mye brukt av både båtforeningen selv og leietagere, slipp for båter opp til 8,5 tonn, båthallen er dessverre revet pga opprydding av kreosot, men vi holder på å bygge en ny "hall" hvor vi har etablert et verksted og plass for hjullasteren.

Malvik Båtforening kan tilby gjestebrygge for ca. 6-8 båter av gangen med tilgang til toalett og dusj, grillplass, vann og strøm samt dieselfylling.

I gangavstand fra havna finns et godt utvalg av servicefunksjoner og butikker. Hommelvik har et godt offentlig transporttilbud til både Trondheim og Stjørdal, med både buss- og togforbindelse.

Hver søndag, unntatt i sommer- , påske- og juleferiene holdes åpen kafé i klubbhuset mellom kl 10.00 og 14.00.

Vi ønsker både båtfolk og alle andre velkommen til å besøke oss og vårt anlegg ved Nygården i Hommelvik!

BryggerJPG

Vipps: 103109