Malvik Båtforening støtter myndighetenes oppfordring!

Vi støtter myndighetenes oppfordring!
Tenk over dette før du drar på båttur.

Malvik Båtforening oppfordrer medlemmer til å begrense båtturen til nærområdet. Ta dine forehåndsregler ved eventuelt behov for hjelp.
Avtal gjerne med noen andre på forhånd som har båt på vannet og har mulighet til og assistere deg ved behov.

Her er oppfordringen fra Redningsselkapet:

BEREDSKAP I FOKUS
Det er nå en veldig spesiell situasjon for landet vårt. Korona-krisen preger oss alle, og det vil også prege livet på sjøen. Vi følger situasjonen rundt utviklingen av korona-smitten tett, og vårt hovedfokus nå er å levere på beredskap. Vi skal gjøre vårt for å sikre drift av våre redningsskøyter og ambulansebåter langs kysten.

IKKE OPPSØK MANNSKAPET
For å kunne gjøre dette, må vi ta forholdssregler for å sikre at mannskapene våre er friske og raske til å kunne utføre livreddende oppgaver. Vi ber derfor om at dere ikke oppsøker vårt mannskap på stasjonene. Dersom du skulle trenger vår assistanse på sjøen, ber vi om at dere følger våre smitteverntiltak og tar imot instrukser fra mannskapet.

LA FRITIDSBÅTEN LIGGE
Oppfordring fra Redningsselskapet:
Dagens situasjon gjør vår beredskap ekstra sårbar og vi fraråder derfor bruk av fritidsbåt i ukene fremover.

Hyttefolket er bedt om å holde seg hjemme, nå er det båtfolket som bør vise det samme ansvaret.
Vi oppfordrer alle til å ta ansvar og fokusere på at dette er en felles dugnad.
Det betyr å følge myndighetenes oppfordring.
Vi håper at alle våre båtvenner og støttespillere har forståelse for situasjonen og tar ekstra hensyn til alle rundt dere i disse tider.

Styret Malvik Båtforening

Del denne siden:

Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på Google+

Malvik Båtforening

Foretaksnr 991 756 779

Post og besøksadresse:

Havnevegen 11
7550 Hommelvik

Kontonr:

Bank: SMN 4218.07.50619
Vipps: 822 199

Webdesign ©2018 Web Norge. Innhold © Malvik Båtforening.