Skrevet med et glimt i øyet. Historien om toalett nøkkelen.  Den forsvinner av og til og kommer nesten aldri tilbake. Tja, skal vi prøve å henge nøkkelen på en kraftig kjetting. Ja det gjør vi, også merker vi den med et stort skilt slik at alle  vet hvor den hører hjemme

ToalettDen forsvinner av og til og kommer nesten aldri tilbake. Tja, skal vi prøve å henge nøkkelen på en kraftig kjetting. Ja det gjør vi, også merker vi den med et stort skilt slik at alle  vet hvor den hører hjemme. Desverre, det hjalp ikke toalett nøkkelen er borte igjen. Det er ganske godt gjort det. Men plutselig dukket den forrige nøkkelen opp igjen, den som forsvant før den med den store kjettingen. Da ble vi glade og vi slipper forhåpenligvis de store katastrofene hvis noen plutselig skulle ha bruk for et toalett   Nøkkelen med den store kjetting og skiltet ønskes selvfølgelig tilbake på plassen sin det kan jo hende at den uten kjetting forsvinner :-)

Vipps: 822 199